Tuesday, August 26, 2014

Länge sedan

Nu har jag inte bloggat på länge. Ni vet säkert varför, orkar bara inte blogga.. vi har ju dessutom inga läsare. Eller jo, några kompisar men inget mer.
Iallafall.

Skolan. Ja, skolan har börjat för.. 3 veckor sen tror jag? Ja, det är väl helt kul. Lite tråkigt. Vi har inte haft några prov elr nåt ännu, men det kommer väl snart.

Idag har jag varit och ridit med Jennie. Hon går i femman, alltså ett år yngre än mig. Vi har blivit väldigt bra kompisar på sommarlovet, så det är ju kul. Vi har också en YouTube kanal som heter ourlittlechannel . Iaf, vi red barbacka idag. Hoppade över lite diken oså. Hon rider också. Eller rättare sagt, hon har lärt sig att rida på Emppu. Nu rider hon 1-2 ggr i veckan på Emppu, nästan alltid då vi är med varann far vi och rider.

Nej, nu ska jag börja sova. Godnatt ♡

// Adele




No comments:

Post a Comment